Kontakt
Niepubliczne Przedszkole 'Kółko Graniaste'

Plan dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA - GRUPA 5,6 LATKÓW

6.00 - 8.00

  • przychodzenie dzieci do przedszkola
  • czynności opiekuńcze, porządkowe, organizacyjne
  • konsultacje indywidualne z rodzicami

8.00 - 8.30

  • ustalenie planu dnia, zabawy swobodne, spontaniczne, dydaktyczne według wyboru dzieci, gimnastyka korekcyjna

8.30 - 8.40

  •  przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania,
  • rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych

8.40 - 9.05

  • śniadanie
  • zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy
  • wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania

9.05 - 9.15

  •  zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych
  • wdrażanie do czynności porządkowych po zakończeniu obiadu

9.15 - 9.45

  •  zabawy dowolne w kącikach zainteresowań,  zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci.

9.45-  10.30

  • zajęcia dydaktyczne według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie zajęć zmierzając w kierunku: budowania systemu wartości, kształtowania odporności emocjonalnej, budowanie wiedzy o otaczającym świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym, rozwijanie umiejętności społecznych, rozwijanie umiejętności wypowiadania sie poprzez muzykę, śpiew, taniec oraz różne formy plastyczne, troski o zdrowie i bezpieczeństwo, kształtowanie wiadomości i umiejętności przygotowujących do podjęcia nauki w szkole, wdrażanie do posługiwania się językiem obcym, religia.

10.30 - 11.30

  • organizowanie zajęć na świeżym powietrzu, w szczególności zajęć ruchowych, sportowych, przyrodniczych, prowadzenie obserwacji, wycieczki, spacery
  • zabawy swobodne, spontaniczne
  • zajecia z gimnastyki korekcyjnej

11.30- 11.40

  • przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe,
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania,
  • rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych

11.40- 12.10

  • obiad
  • zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku
  • zachowanie prawidłowej postawy
  • rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami
  • wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu posiłku

 

12.10- 12.30

  • zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych
  • wdrażanie do czynności porządkowych po zakończeniu obiadu 

12.30-13.00

  • zabawy dowolne w kącikach zainteresowań,  zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci

13.00 - 13.30

  •  zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym ( bajkoterpia, muzykoterapia, leżakowanie) w sali
  • indywidulana praca z dziećmi
  • zajęcia logopedyczne, rewalidacyjne,

13.30-14.10

  • zajęcia dodatkowe
  • zajęcia terapeutyczne, psycholog

14.10 - 14.20

  • przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania

14.20- 14.40

  • podwieczorek,
  •  zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie prawidłowej postawy
  • wdrażanie do czynności higienicznych, samoobsługowych i porządkowych po zakończeniu posiłku

 

 

14.4-14.50

  • zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych
  • wdrażanie do czynności porządkowych po zakończeniu podwieczorku

14.50-18.00

  • dowolna działalność dzieci, indywidualna praca z dziećmi
  • zabawy dowolne
  • kontakty indywidualne z rodzicami
  • czynności organizacyjne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA - GRUPA 3,4 LATKÓW

6.00 - 8.00

  • przychodzenie dzieci do przedszkola
  • czynności opiekuńcze, porządkowe, organizacyjne
  • konsultacje indywidualne z rodzicami

8.00 - 8.30

  • ustalenie planu dnia, zabawy swobodne, spontaniczne, dydaktyczne według wyboru dzieci, gimnastyka korekcyjna

8.50 - 9.00

  •  przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania,
  • rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych

9.00 -  9.25

  • śniadanie
  • zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy
  • wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania

9.25 - 9.35

  •  zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych
  • wdrażanie do czynności porządkowych po zakończeniu obiadu

9.30 - 10.00

  • zajęcia dydaktyczne według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie zajęć zmierzając w kierunku: budowania systemu wartości, kształtowania odporności emocjonalnej, budowanie wiedzy o otaczającym świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym, rozwijanie umiejętności społecznych, rozwijanie umiejętności wypowiadania sie poprzez muzykę, śpiew, taniec oraz różne formy plastyczne, troski o zdrowie i bezpieczeństwo, kształtowanie wiadomości i umiejętności przygotowujących do podjęcia nauki w szkole.

10.00 -  10.30

  •  zabawy dowolne w kącikach zainteresowań,  zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci, religia.

10.30-11.30

  • wdrażanie do posługiwania się językiem obcym (j. angielski)

11.30-11.50

  • organizowanie zajęć na świeżym powietrzu, w szczególności zajęć ruchowych, sportowych, przyrodniczych, prowadzenie obserwacji, wycieczki, spacery
  • zabawy swobodne, spontaniczne,
  • zajęcia z gimnastyki korekcyjnej,

11.50 - 12.00

  • przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe,
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania,
  • rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych

 

12.00 - 12.30

  • obiad
  • zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku
  • zachowanie prawidłowej postawy
  • rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami
  • wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu posiłku

 

12.30- 12.50

  • zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych
  • wdrażanie do czynności porządkowych po zakończeniu obiadu 

12.50 - 13.30

  •  zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym ( bajkoterpia, muzykoterapia, leżakowanie) w sali
  • indywidulana praca z dziećmi
  •  

13.30 -14.10

  • zajęcia dodatkowe
  • zajęcia terapeutyczne, psycholog
  • logopedia

14.10 - 14.20

  • przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania

14.20- 14.40

  • podwieczorek,
  •  zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie prawidłowej postawy
  • wdrażanie do czynności higienicznych, samoobsługowych i porządkowych po zakończeniu posiłku

 

14.40-14.50

  • zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
  • wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych
  • wdrażanie do czynności porządkowych po zakończeniu podwieczorku

14.50-18.00

  • dowolna działalność dzieci, indywidualna praca z dziećmi
  • zabawy dowolne
  • kontakty indywidualne z rodzicami
  • czynności organizacyjne

 

 

 

 

 

 

Brak dodanych wpisów